czwartek, 29 grudnia 2011

Pamiętnik Narkomanki I love ♫ =♥

Czytając post http://wiara-jest-w-nas.blogspot.com/2011/12/prolog.html  przypomniała mi się książka PAMIĘTNIK NARKOMANKI cudowna książka trochę monotonna ale przypomniało się kiedy Basia pojechała na SEZON z Alfą , Igą I kochanym Filipem .Nie ćpam ale mam wielką ochotę zabrać tylko najważniejsze rzeczy , namiot , śpiwór , gitarę i oczywiście mieć na nogach TRAMPKI  i wyruszyć w podróż .Spać pod gołym niebem , jechac autostopem i miec przy sobie wspaniałych przyjaciół. Ale to tylko marzenia i złudzenia . Może kiedyś mi sie to uda ale powątpiewam może gdybym żyła w latach 70 czy 80 ale mamy XXI wiek ;( 




RYSIEK UWIELBIAM CIĘ ;* 

I love ♫ =♥

1 komentarz:

  1. Fajny Blog. pozdrawiam i zapraszam do mnie. byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zechciała obserwować moje blogi :) jeżeli się zdecydujesz daj mi znać a napewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń