niedziela, 1 stycznia 2012

2012

Hey jak wam minął Sylwester ? Mi bardzo szybko ale przyjemnie . Napierw oglądałyśmy polsat i jak tylko leciał Dżem i Video to się darłam jak głupia . No cóż nie codzień spędza się sylwestra z ulubionymi zespołami ;) A potem były petardy mój biedny piesek boże prawie się zabiła . Kaśka z iwoną miały wbić ale jakoś tak nie było ich szkoda bo by była beka a ja już pierogi odmroziłam. Było nawet a skończyło się na filmie skazania na Szawshank.Super film i wkońcu cały oglądnęłam .Mamy niby teraz jechać do znajomych ale mi się nie chce muszę sie pouczyć spakować ale nie musisz jechać . Bo boże i to mnnie zawsze wkurza inni jak nie chcą  jechac to nie jada i proste a ja muszę jechać bo przecież Rysiu nie może zobaczyć ,że ktoś jest mam tego dość ....... ;(

2 komentarze:

  1. mi również sylwester minął bardzo szybko i też z całą rodzinką oglądaliśmy polsat:) zespół video jak zwykle wypadł super. pozdrawiam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra ma rok i 8 miesięcy .

    OdpowiedzUsuń