sobota, 28 kwietnia 2012

Miły dzień

Dzisiejszy dzień mieliśmy spędzić z drużyną na zamku .Ale z powodu wielu osób które w tamtą stronę się wybierały . Pojechaliśmy do Myślenic . Oczywiście nie obeszłoby się bez marudzenia ale było spoko trochę ciasno w busie ale dojechaliśmy ,. potem były zadania i doszłyśmy nad Rabę pogoda byłą genialna wszyscy wchodzili do wody , zrobiliśmy ognisko itp.Oczywiście próbując wydostać się z wody wyciągnęłam z kieszeni telefon i po minucie sie wywaliła i była cała mokra ale telefon się uratował ;)
Potem się suszyłam z Oksiutem i coś mi nie wyszło i musziałam się przebrać ;)
Zjaraliśmy się jak nie wiem co jak zwykle mam czerwoną twarz i ręce;/ 
















Było naprawdę fajnie dodam filmiki ;)

2 komentarze:

  1. Strasznie pozytywnie musiało być! :) Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na konkurs, w którym możesz wygrać bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń