czwartek, 26 kwietnia 2012

Wymiana książek i KOnkUrs fotograficzny

Ostatnio zastanawiałam się ile wydaję na książki i wpadłam na pewien pomysł . A mianowicie aby się wymieniać książkami z blogowiczkami ;) Pewnie to u mnie nie wypali ;/ Ale może kogoś to zainspiruje i sam tak zrobi ;)
Ja bardzo bym  chciała się wymieniać książkami ( pożyczać nawzajem ) ale nie mam z kim . Oczywiście mam kilka koleżanek z którymi się wymieniam ale chciałabym na dłuższą metę ;)
Jeżeli ktoś z was jest chętny to piszcie ;)




Ogłaszam konkurs :
Nagrody jeszcze nie mam ale myślę ,że będą to jakieś kobiece drobiazgi typu bransoletka i żel pod prysznic + małe coś ;)
Zobaczymy ;)
TEMAT ZDJĘCIA TO :
DZIECIŃSTWO .


Czyli zdjęcia dzieci ;)
Możecie wysyłać na e-mail : marteczka9647@interia.pl
Po jednym zdjęciu , można przerabiać ;)
W najbliższym czasie napiszę na temat nagrody ale zależy ile będzie osób ;)
Myślę ,że warto brac udział zawsze można coś wygrać ;)

6 komentarzy:

  1. Może się wymienię z Tobą książkami, ale nie wiem jakie czytasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka kryminałów Agathaty Christie. Niestety kiedyś bardzo lubiłam fantastykę i mam wiele książek z tego gatunku, a od dawna niczego nie kupowałam.

      Usuń
    2. Może po prostu napiszesz na mój e-mail i wszystko uzgodnimy? vivenn@onet.pl

      Usuń
  2. spróbuję wziąć udział:)

    OdpowiedzUsuń