czwartek, 24 maja 2012

Dzisiaj post może być troszkę nudnawy ale ten blog prowadzę jako pamiętnik .  A z powodu wahań na temat mojej drogi harcerskiej postanowiłam napisać ten post i się zastanowić nad moim życiem . W harcerstwie jestem od 6 lat zaczęło się od zuchów w 3 klasie gdzie byłam rok . Potem były 3 lata w 300 Zawrat jednej z najlepszych drużyn jaka mogął być w całym Orogenie . Po  3 latach poszłam do 327 KDSH BEZDROŻA . Drużyna o której marzyłam od bardzo dawna . Ale te Bezdroża nie są takie jak sobie wyobraziłam . Na poczatku było ekstra ;) ! Super ludzie itp. ale potem problemy z drużynowymi . Teraz sama nie wiem czy chcę jeszcze tu być spędziłam wiele cudownych lat , wiele wspomnień wiele przygód ale czuję ,że to koniec ;/ 
Tak harcerstwo wiele mi dało , tak właściwie to właśnie HARCERSTWO mnie nauczyło życ , jak sobie rodzić  gdyby nie Ci ludzie nie wiem kim bym była . No właśnie harcerstwo dało mi wiele znajomości i ludzi , beki , śmiechy i przygodny , żelki , śpiewanki , i inne cudowne rzeczy ! Gdybym mogła cofnęła bym czas chciałabym przeżyć to JESZCZE RAZ !
Harcerstwo to coś więcej niż tylo ludzie , harcerstwo kształci i uczy właściwie pół dzieciństwa i dojrzewanie spędza się na tym . Kiedy zostaje się przybocznym czy drużynowym nagle człowiek musi sobie uświadomić ,że kształci ludzi , uczy ich żyć to od niego zalezy właściwie kim te osoby będą , jak mogą żyć . 
Ja przeżyłam swoje lata , swoją historię . 
Wiele osób uważa ,że harcerstwo to obciach . No cóż ja nie wstydzę się ,że należę do harcerstwa ale paradowanie w mundurze , no cóż to już nie te czasy kiedy się chodziło w mundurze z plecakiem i rogatywką po całym świecie i się nie wstydząc . Czasami pragnę aby te czasy wróciły ;)











TE WIDOKI , CI LUDZIE KTÓRYCH JUZ NIE MA ;/
KOŃCZĘ MOJĄ DROGE HARCERSKĄ JUŻ NIE MA SENSU TEGO NAPRAWIAĆ BO NIE MA CZEGO . PRZEŻYŁAM CUDOWNE LATA I JEŻELI WY JESTEŚCIE  W HARCERSTWIE ZOSTAŃCIE JAK NAJDŁUŻEJ  BO TAKIE CHWILE I MOMENTY SĄ NA CAŁE ŻYCIE AŻ PO GRÓB . WIĘC TYLKO MOGĘ ZAZDROŚCIĆ TYM KTÓRY SĄ W SZCZEPIE KTÓRY JEST CAŁY I SIĘ NIE ROZWALA , BO JA JUŻ NIE MAM SIŁY WALCZYĆ . 

2 komentarze: