sobota, 19 maja 2012

Hannibal po drugiej stronie maski

Wczoraj oglądnęłam "HANNIBAL PO DRUGIEJ STRONIE MASKI " , francuski film , długo się zbierałam aby go oglądnąć z 2 tygodnie ale jakoś . Film z 2007 roku ;)
Po prostu rola głównego bohatera Hannibala była genialna młody francuski aktor Gaspard Ulliel miał 22/23 lata kiedy to grał jestem zachwycona jego rolą . Film również jest fajny , trochę straszny ;) Akcja toczy się od 1944 roku do ok 10 lat później chociaż podejrzewam ,że dłużej .Głowny bohater Hannibal po kilku lata od straty rodziców i siostry ucieka z sierocińca w Litwie przyjeżdża do Francji na dwór wuja lecz ten nie żyje i poznaje tam jego żonę . Ta wprowadza go w świat , muzyki , historii , klasyki książek . Lecz pragnienie odnalezienia zabójców siostry dręczy go . I tak właśnie zaczyna zabijać i szukać ! !!
jest to gatunek :
THRILLER 






Gaspard jest cudownej urody . Ma piękne oczy i policzki wręcz napisałbym ,że jest piękny . Idealnie nadawałby się do roli młodego Toma Riddle 'ia . Cieszę ,się jeszcze ,że francuzik ;)


POLECAM FILM SERDECZNIE PODCIĄGNĘŁAM BYM TO POD LEKKI HORROR ALE TO MOJE ZDANIE BEY ;*

1 komentarz: