sobota, 12 maja 2012

Indianie

W tym roku na obóz harcerski jadę w Bieszczady na naszą bazę w Polanki ;)
Czuję ,że ten obóz będzie mega . 
No ale nie chodzi nawet o sam obóz ale o ...
o to kim jesteśmy !
I  otóż w końcu będę tym o kim moglam tylko pomarzyć a będę ...
INDIANINEM !!!
^^
Ale nie na tym koniec bo by jako HS - czyli harcerze starsi będziemy wodzami ;)





W czerwcu będę kupować pióropusz na allegro ponieważ znalazłam w niskiej cenie , przy okazji pewnie sama dorobię kilka piórek aby były lepsze efekty  ;)

Zakupuje teraz przez allegro koraliki tak jak wyżej żeby zrobić duużo biżuterii bo czuje ,że się przyda ;)
Oraz z muliny coś wykminię ;)


Tatuaż ;)Poproszę koleżankę aby mi namalowała henną tatuaż indiana  tylko jeszcze nie wiem gdzie ponieważ jeżeli będę gdzieś szła to taki indianin będzie mi towarzyszył no ale zobaczę jeszcze baby ;)


Będzie albo ten u góry te pióra bo łatwiejszy albo indianin ale ten trudniejszy więc raczej piórka ;)


TYLKO ,ŻE NIE WIEM JAKI STRÓJ OGÓLNY CZY JAKAŚ SUKIENKA Z KORALIKAMI CZY BLUZKA ?
PROSZĘ POMÓŻCIE MI I DOŁĄCZCIE SWOJE POMYSŁY ;)

1 komentarz:

  1. Wow, świetny blog. Jak Ty to robisz że masz tylu czytelników?, może udzielisz mi kilku rad:), zapraszam : http://allme-egiptt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń