sobota, 28 stycznia 2012

Inspirejszyn ;)

Siedziałam sobie na internecie i tu otóż szukałam fajnych zdjęć i innych rzeczy które zainspirują mnie .No i otóż takie znalazłam ;) ale zacznę od piosenki ;)
A TU ZDJĘCIA ;)

ta muzyka ...
To ona mnie najbardziej inspiruje i motywuje do dalszego życia a te zdjęcia ...
ah od razu mam ochotę na nową sesyjkę no ale rodzice zabrali aparat na imprezę ;/













Ahhh mężczyźni , kolczyki ,alkohol , papierosy i tatuaże ;* Ten ich wygląd ahhhhhhhh aż chcę jechac do Krakowa ;)




















Miłość :






kiedy patrzę na to zdjęcie wydaje mi się ,że widzę siebie , samotna , z marzeniami , pełna wspomnień i które są w mojej głowie i cały czas mam je przed oczami , Brak osoby bliskiej .Huśtawka czyli powrót do dzieciństwa . No i oczywiście marzenia o tatuażu ;)



Szminki róż ;*

Dr.Martens 


You  and my ;*

3 komentarze: