wtorek, 31 stycznia 2012

Moja zawartość

Wszystkich zawsze interesuje co się nosi  w torebkach .A więc dzisiaj napiszę co ja noszę i dlaczego ;)
Wszytko ;)
Zawsze muszę mieć :
Portfel :
Telefon i odtwarzać muzyki bez tego nie wychodzę 

                                   Kosmetyczka bez niej też ani rusz , tam mam wszytko od pudrów , podkładów po cienie , tusze , kremy i żele do rąk .




                                    Mój zeszyt wszystkiego -mam w nim wszytko co ważne !!! Zbiórki , kontakty , informacje itp. ;)




Książka- nie zawsze ale  raczej zawsze jest ;)
                Dostałam cienie  z oriflame i jestem z nich mega zadowolone , są po prostu genialne , żywe , nie brudzą , fajnie się je zmywa i super nakłada ;)




                   
A to  Pestka w czasie drzemki po śniadaniowej  ;) Ogólnie to ona śpi 20 godzin dziennie no ale spoko ;)





Siedzę w domu ponieważ bolą mnie oczy od soczewek i nie mogę ich założyć ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz