piątek, 24 lutego 2012

Czym jest miłość ?

MIŁOŚĆ- cóż za piękne słowa . Ale czym naprawdę dla nas jest miłość . Coraz więcej nastolatków a właściwie jeszcze dzieci mają już chłopaka / dziewczynę ale dla szpanu aby pokazać ,że jest się dojrzalszym .Przecież nawet to nawet nie można nazwać miłością , mam 12-letnią koleżankę i ona miała już pięciu chłopaków ale nie dla siebie czy dla nich ale dla szpanu bo u nich teraz jest modne kto z iloma chodził . Zastanawiam się więc po co to ?? Przecież przez takie coś coraz więcej 15 latek a naet 14 czy 13 latek zachodzi w ciążę . Dla mnie miłość to kochanie drugiej osoby , bez zazdrości .Kiedy ktoś jest w stanie poświęcić wszytko co ma dla drugiej osoby . Przykładem prawdziwej historii jak dla mnie jest historia Jack'a i Rose którzy znajdowali się na Titanic'u . Jack poświęcił swoje życie dla kobiety którą kochał nad życie , To jest dla mnie prawdziwa miłość , kiedy druga osoba wspiera Cię , wierzy w Ciebie , kocha Cię , spędza z tobą czas , ufa i oczywiście kocha .Johnny  Depp powiedział kiedyś piękne słowa : Jeśli kochasz dwie osoby, wybierz tą drugą, ponieważ jeśli kochałabyś tą pierwszą osobę nigdy nie pokochałabyś tej drugiej.


Walczmy o swoją miłość nie poddawajmy się ale

 też nie rozbijajmy innych związków .Kochajmy całym sobą ;) 


A oraz nie wieżę w miłość od pierwszego wejrzenia , to tylko zauroczenie .Jak możemy kochac kogoś , kogo nie znamy ?? Nie ma czegoś takiego ;p




1 komentarz:

  1. mam 14 LAT, miałam jednego chłopaka i uważam , że o jednego za dużo...
    Miłość jest dla mnie dokładnie tym samym co dla ciebie. Doskonale to opisałaś. Niestety lub stety jeszcze nie spotkałam tego jedynego ale czuję, że to już niedługo..
    Mam mnóstwo przyjaciół płci męskiej ale wątpię żeby to był któryś z nich aczkolwiek wolę się z nimi przyjaźnić niż mieć ich za kolejnego chłopaka a potem za kolejnego wroga..
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń