sobota, 25 lutego 2012

Podróże

Chyba każdy z nas marzy o podróżach ( ach znowu marzenia) .Ja właśnie zastanawiałam się gdzie i w jakim celu chciałabym pojechać . A więc pierwsze co mi przyszło do głowy to Anglia ;) Cóż mam kilka osób z rodziny w Anglii ale nie ma warunków aby tam być ;/ Jeżeli bym tam pojechała to na pewno dla słodyczy ;) Uwielbiam te cudowne czekolady w różnych formach , oraz inne słodycze typu cukierki czy ciastka ;)
http://www.uk4you.pl/490,cadbury-bournville-cocoa-kakao-250g.html

http://www.uk4you.pl/index.html
Na tych stronach moja ciocia wybierała rzeczy a wujek jej przywoził ;)Chciałbym również zobaczyc muzeum The Beatles http://www.beatlesstory.com/
Znalazłam na tej stronie dużo ciekawostek tylko szkoda ,że nie ma zdjęć ;/
Oraz chcę zobaczyć MUZEUM FIGUR WOSKOWYCH W LONDYNIE ;)

Moja ciotka miała zdjęcie z tą figurą a na zdjęciu wyglądał jak żywy , bylam przekonana ,że spotkała Depp'a jak kręcili Piratów ;)








Następnie chciałabym wyruszyć do Francji -Paryż  pić rano kawę na tarasie z widokiem na wieżę Eiffel ;) Spotkać tam Johnny Depp'a ;) Zwiedzić     Disneyland. To moje największe marzenie iść tam i zostać w tym cudownym świecie BAJEK i Dzieciństwa ;)




Potem będzie Australia i maisto rodzinne mojego najukochańszego aktora Heath'a Ledger'a .Również chciałabym odwiedzić cmentarz na którym leży ( Perth )i odwiedzić Sydney . 






oczywiście potym zostanie mi jeszcze Jamajka .Chciałbym zobaczyć studio gdzie swoje piosenki nagrywał Bob Marley , posłuchac prawdziwej muzyki reggae  i poznać ten smak życia ;)


Oczywiście jak wiemy to tylko moje marzenia ale może kiedyś uda mi się zobaczyć choć jedno z tych kraji ;)

3 komentarze:

  1. Anglia jest piękna ;)
    A o podrózy do Francji również marzę już od bardzo dawna.. ;)


    +obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. W Londynie byłam, mam stamtąd identyczne kakao. Ja bym chciała pojechać do Japonii. Może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń