niedziela, 26 lutego 2012

Wordl Disney


Świat Disney ! ;) Cóż to za cudowny świat ! Świat miłości , przyjaźni ,dzieciństwa i zabawy . Uwielbiałam i cały czas uwielbiam ten świat . Piosenki z filmów i te postacie ;) Wczoraj szukałam różnych zdjęć ze świata Disney'a  i przypomniałam sobie moje dzieciństwo ;) Cały czas uwielbiam pierdułki i inne motywy z postaciami z Disney ale nie takie dla dzieci ale takie specjalne które czadersko wyglądają oto kilka z nich ;)













pewne motywy bardzo mi się podobają  ;) Ale  załamuje mnie pewna rzecz NISZCZĄ MOJE DZIECIŃSTWO !! Pamiętam Kopciuszka , Królewnę Śnieżkę , Kubusia Puchatka i wiele innych cudownych bajek ale te bajki na DISNEY CHANNEL czy jakies przeróbki postaci i inne popieprzone gwiazdki które robią w Disney ! To mnie dobija DEMI LOVATO , CYRUS , GOMEZ itp.. one niszczą moe dzieciństwo albo te bajki 3D  kurwa np. Smerfy , Garfield . Dobija mnie to nasze dzieci nie zaznają tego dzieciństwa co my  .




Najlepsze jest to ,że te bajki to niby tylko bajki ale w każdej bajce jest coś zawarte bardzo ważnego . Przy KRÓLU LWIE zawsze płacze .A PIĘKNA I BESTIA opowiada o pięknej miłości jak można się zakochać w potworze ;)Pamietacie te bajki ?












najbardziej pamiętam moje kasety na video Disney już po roku nie działały albo pudełka były w koszmarnym stanie od ciągłego oglądania ;) Pamiętam piosenki z filmów które były cudowne niektóre do dzisiaj pamiętam ;*
kiedy usłyszałam głos tego faceta zakochałam się natychmiast ! !!! ;) Uwielbiam to ;*
A jaką bajkę DISNEY KOCHACIE NAJBARDZIEJ ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz