poniedziałek, 27 lutego 2012

Awangarda jazz i podziemie

Czyli pokochałam życie ,nie wiem dlaczego tak późno odkryłam to ,że uwielbiam żyć , marzyć , oddychać , słuchać ;) Oto pewne zdjęcie z dzisiejszej sesji i co myślicie ? ;)
Poniedziałek zleciał mi bardo szybko ;) I dzisiaj po sesji zdałam sobie sprawę ,że w końcu czas na odrodzenie się ! Czyli znów chcę być sobą przez ok. 9 miesięcy byłam inna zmieniłam się ale powróciłam , stroj na zdjęciu to mój powrót do przyszłości . 

Jak może pamiętacie kiedyś pokazałam wam tę dość ciekawą pierułku- ramkę ;) W końcu udało mi się włożyć zdjęcia i powiem wam ,że zdjęcie Joker 'a zapyliście wygląda w tej ramce na biurku ;)Oraz chciałbym dodać moją recenzję na temat kremu z AVON  i powiem iż używałam tylko 2 razy a jestem zachwycona mam genialnie , miękkie ręce , kupiłam go za 4,90 zł i jest naprawdę cudowny wszystkim polecam ;p


















A to ja i oczywiście muzyka ;*

2 komentarze: