czwartek, 1 marca 2012

Szczęśliwym być ;)

Już prawie weekend ;) Czas mija szybko następny tydzień zapowiada się strasznie co dziennie sprawdziany przez 5 dni ;/








szukam cały czas rzeczy do testowania i coś mi n ie idzie nie mogę znaleźć ;/ 


http://shinybox.pl/?ref=e649244#.T0-8XCL6aVU.blogger
zapraszam ;)


Testowałam dzisiaj swoje pismo , oto efekty nudzenia się na matematyce ;) 

oto mój dzisiejszy strój leginsy i sweter kupiony w listopadzie z 150 na 50 PLN ;)


Oraz dodam kilka zdjęć z ostatniej sesji ;) 


To właśnie mój świat , tak tam wyglądam .Słuchając muzyki jestem jak schizofreniczka w swoim świecie ;)


 tutaj kilka zdjęć które robiłam dawno temu ;p



oraz pokażę wam moją skrzynię wszystkiego . Od pewnego czasu zbieram różne rzeczy sznureczki , spinacze , naklejki , rzemyki i inne pierułki , ponieważ uwielbiam sama coś tworzyć ;) Na razie początek ale może kiedyś będzie więcej ;p













http://www.glossybox.pl/invitation/MjI4Ng==?utm_source=Customers&utm_medium=link&utm_term=MjI4Ng==&utm_campaign=Refer-a-friend/

2 komentarze:

  1. też mam taką "skrzyneczkę"

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, u mnie ze sprawdzianami tak samo, niezapowiedziane kartkówki i czuję, że wszystko równo położyłam ;-(. Tak naprawdę, połowa z tego co się uczymy raczej nie będzie nam potrzebna!

    OdpowiedzUsuń