piątek, 30 marca 2012

I realized my destiny !!

                            I realized my destiny

Poszłam na dni otwarte do szkoły XXI i zakochałam się w niej !! Ogółem szkoła z wyglądu nie jest fajna obdarte rzeczy itp. Sale nie za ciekawe za małe ale ogółem 2 piętro spoko , WF niestety ale mnie nie uraczył . Albo basen raz w tygodniu , lub 2 godziny wf na jakiejś sali w innej szkole lub 1 godzina na sali baletowej ale za to lekcje super od 8-15 naj później ;) Zajęcia dodatkowe są , teatr dramatyczny i jakiś tam , reżyseria , fotografia , taniec i inne . Dużo zajęć z wymowy dydaktyki i innych fajnych ćwiczeń . Ale zajęcia bardzo fajne . Ludzie cóż prawdziwy cud !! Kiedy tylko weszła do szkoły zrozumiałam ,że to mój świat i moje klocki . Każdy tam jest inny nie ma maniur , maratonów są trampki masa trampek !!;* 
W ogóle w końcu stać mnie na Converse jutro jadę zobaczyć rozmiarówki a potem kupię na allegro ;)




A jutro do kina ;) Teraz oglądam przepis na życie kupiłam również nowy portfel i i okulary ;) W końcu ;*
Ach uwielbiam to obczaj - anie ;) Już w ciągu 2 dni tyle obczaiłam ,że aż masakra z 10 ;*
Muszę jutro porobić artistik photo ;) 

2 komentarze: