piątek, 30 marca 2012

Ludzie prości i popieprzeni przez życie

Nienawidzę kiedy pod ich wpływem się zmieniasz nie warto chodzić z tobą po sklepach . Najpierw mówisz do mnie ok jasne a potem biegasz za nimi ;/ Nienawidzę Cię za to myślałam ,że może tą znajomość da się uratować ale ty jesteś inna niż ja próbujesz wejśc w mój świat myślisz ,że Vansy czy kolczyk to załatwi tak nie jest, trzeba być w tym świecie od początku , wchodząc do tej szkoły nie czułaś tego co ja . Ja poczułam swój świat , swoją bajkę ty widziałaś tylko szkołę i myślałaś o chłopakach . Nigdy nie wejdziesz w świat Max'a ,  Konrada , Filipa nie uda Ci się bo ty tutaj nie pasujesz ! I ja to wiem . teraz to odkryłam . Na początku miałam nadzieję ,że się uda ,że jednak zapomnisz o przeszłości ale ta osoba i chęć przyjaźni z nią wygrywa nad tobą . Mówisz ,że Ci nie zależy na niej czy na jej przyjaźni a jesteś na jej każde zawołanie .Zmieniasz plany nie mówiąc mi bo przecież mnie można olać zostawić , proste nie ? Przecież to tylko ja MARTA według Ciebie nic nie warta kiedy jestem Ci potrzebna to jestem kiedy nie to olewasz . po co mi mówisz ,że chcesz ze mną być w szkole ,że fajnie wyglądam ,że mam własny styl ?Po co mi pieprzysz ,że chcesz być tak jak oni ( jak my ) ,że ja do nich pasuję a Ty nie ?Jak byś chciała to byś chciała 
Koniec !! 



A TO JESZCZE MOJE ZDJĘCIE ;)

2 komentarze:

  1. Nalepa, Obajtek i Brzyska, ficka? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO Nalepa ale skapnęłam się później zanim dodałam a i potrzebuję cię do pewnej misji ! ;)

      Usuń