sobota, 31 marca 2012

Czemu szczęście trwa tylko chwilkę ?

Dzisiaj pokażę wam rzeczy ktore ostatnio kupiła i dostałam ;)
Pierwa rzecz to portfel w końcu po bardzo , bardzo długim czasie niezdecydowania się udało mi się zakupić go ;) I jestem bardzo zadowolona mam w nim wszystko co trzeba ,i już nie jest tak ,że wizytówki gdzie indziej , monety gdzie indziej a legitymacja nie wiadomo gdzie . Kupiłam go w HOUSE za 34zł ;)







Zawsze mam przy sobie zdjęcie Heath'a Ledger'a .Kiedy otwieram portfel i widzę jego uśmiech i oczy od razu mnie motywuje . To był wielki aktor i człowiek a za niedługo urodzinki za 4 dni i Heath skończyłby 33 lata .


Oraz od razu kupiłam okulary bo stare mi spadają :

ta wyszłam tu jak pijany żul z pod Warszawy ale była to godzina 24 





wczoraj przyszło do mnie awizo była dosc zaskoczona ( do mnie ? przecież nic nie zamawiałam ) okazało się ,że to próbka płynu do kąpieli dla dzieci . Genialnie pachnie od razu przypomniało mi się dzieciństwo 

4 komentarze:

  1. tez chciałam kupić ten portfel ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Chrupsy są pyszniaste! :) fajne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chrupsy mmmniam ! Uwielbiam je :D
    Świetne okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten portfel taki energetyczny ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń