wtorek, 27 marca 2012

Ja wysiadam

Zaczynam wysiadać dzisiaj zwolniłam się z 3 ostatnich lekcji bo tak to ani nic bym nie zrobiła , a do domu wróciłabym ok. 21 . Więc musiałam . Jutro bierzmowanie ale nie mogę się zwolnić ponieważ już za dużo godzin opuszczonych . Już nic mi się nie chce .Czwartek i piątek spędzę na dniach otwartych w jakiś szkołach . Dawno nie słuchałam muzyki . Opuszczam ją , jest coraz gorzej . Nie wiedziałam się ze znajomymi już bardzo długo . W ogóle za bardzo nie wychodzę z domu właściwie tylko  szkoła potem zbiórka , sklep  czy spotkanie do bierzmowania i tak cały tydzień . Dam radę po egzaminach będzie luźno ;)Wakacje zapowiadają się ciekawie ;) Ale wracając do teraz ;) w weekend odwiedzę kino :) Czeka mnie ciekawy seans MIASTO KOŚCI nie czytałam ale oglądnę i to w dość dawno niewidzianym towarzystwie ;) Oskiut , Baśka , Iga i chyba Ania ;) Może będzie fajnie ;* Mam nadzieję ;9


Zapowiada się cudowny 11 maja moje ulubione zespoły !! Rozumiecie z okazji święta będzie DŻEM , MALEŃCZUK , HEY i inne cudowne zespoły muszę być to będzie mój 3 koncert Dżemu ;)

Ile bym dała żeby przeżyć taki koncert ,że aż się płacze 





kiedyś będą moje 




Kocham was ;* Nie ważne ,że minie 100 lat od waszej śmierci ;*

1 komentarz: