niedziela, 25 marca 2012

Kochaj i tańcz/ Gorzkie gody



Kochaj i tańcz - oglądnęłam dzisiaj i film miło mnie zaskoczył po pierwsze obsadą dzięki temu film był śmieszny ( momentami ) ale i fabułą byłam przekonana ,że Wojtek pozna się z Hanią jako partnerzy w tańcu no i film mnie bardzo zadziwił . Jest bardzo fajny ;) Jakoś nie lubię Damięckiego jako aktora ( nie mam nic przeciwko niemu , ale jakoś nie zachwyca mnie jako aktor ) ale podobał mi się film . Film oceniam 8/10 więc u mnie to bardzo dobrze  


Drugi film to GORZKIE GODY - Romana Polańskiego ( erotyzm , melodramat )Na początku film mnie jakoś nie zachęcił ale po chwili . Powiem szczerze ,że nie wpadłabym na taki scenariusz . Dał mi dużo do myślenia , pokazał jak wygląda związek . I co się dzieje kiedy jest zbyt duża różnica wieku między partnerami . Małżeństwo 7 lat po ślubie a ich życie seksualne jest już prawie nieaktywne to co będzie za 10 , 15 lat ?? Film wpłyną na mnie a takich filmów jest niewiele oceniam 10/10 . Przez ten film jeszcze lepiej oceniam Polańskiego jako reżysera . 


Aktorka grająca Mimi mnie zniechęciła niby piękna a miała ochydne oczy takie przyćpane, nie podobała mi się .

3 komentarze:

  1. kochaj i tańcz - fajny film. nawet oglądałam wczoraj. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam ani jednego z tych filmów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz te filmy na komputerze ?? Jak tak to mi jutro nagrasz ;*

    OdpowiedzUsuń