wtorek, 24 kwietnia 2012

Podróż w głąb marzeń

Dzisiaj II post będzie o pewnym pięknym kraju skandynawskim NORWEGIA . W Norwegi mieszka ok. 5 milionów mieszkańców  .Piękny kraj ale jest bardzo duży minus czego na dłuższą metę nie zniosę . Pogoda niestety ale jest tam dość zimno często  śnieg , w niektórych miejscach utrzymuje się nawet cały rok . Słońce wstaje dość późno a zachodzi wcześnie więc są 3-4 godziny ze słońcem w zimie w lecie troszkę dłużej . Ale jest tam mega zdrowe powietrze praktycznie się tam nie choruje ;) Woda jest tak czysta ,że pije się ją ze rzek ! Norwedzy uwielbiają ryby , jedzą je częściej niż mięso . Ja nie przepadam za rybami ale te norweski czy zrobione po Norwesku są wręcz pyszne . Są tam piękne widoki , można zobaczyć Zorzę Polarną ;) . Jest tam mega wiele rzeczy do zwiedzania samo chodzenie po lasach , czy górach ;) Bilety nie są aż tak drogie tylko ,że moja rodzina mieszka 5 czy tam mniej godzin od Oslo a to duży problem ponieważ samoloty lecą tylko do Oslo a potem trzeba busikiem czy czymś zapierdalać . Mam nadzieję ,że już za rok uda mi się wbić do Norwegi ;) Nie wiem czy miesiąc by mi wystarczył na zwiedzanie ;/ Ponieważ zdjęcia prywatne mi się gdzieś zapodziały więc dodaje z sieci ;/ A miałam takie fajne ;/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz