wtorek, 24 kwietnia 2012

Hey human juz za nami ;)Taki nawet , nawet tylko historia jakaś zryta ;/Po szkole poszłam do rossmana po coś na gardło a jak zwykle wydałam 61 złotych ;/ Od wczoraj czuję ,że zbliża się choroba ;/ Katar , kaszel i ból gardła . Będąc w Rossmanie kupiłam lakiery i odżywkę do paznokci , chciałam o nie troszkę zadbać ;)


przy okazji kupiłam maseczki , jedną mam już na twarzy , zaraz idę zmyć ;)Musiałam troszkę odświeżyć twarz ;)

Postanowiłam troszkę zmienić sens mojego bloga będę więcej pisała o modzie ;)
 Dzisiaj lub jutro dodam zdjęcia moich strojów "galowych"
Pa pa ;)

4 komentarze:

  1. i co dobry ten lakier, bo ja mam inny kolor ale ta sama marka i linia i powiem Ci że bardzo wodnisty i "ścieka" przy malowaniu, ale moze mi sie taki felerny trafił ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki średni trzeba nałożyc mało a jak wyschnie 2 warstwa tylko trzeba długo czekać

      Usuń
  2. ma identyczny lakier jest trochę wodnisty.Stosuję te same maseczki ale nie wiem czy pomagają, a tobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co mi za bardzo nie mają na co pomagć bo trądziku nie mam ale tak dla oczyszczenia i odświeżenia :)

      Usuń