poniedziałek, 23 kwietnia 2012

DZIEWCZYNA Z TATUAŻEM I NAUKA

Wczoraj razem z Martyną oglądnęłyśmy " DZIEWCZYNA Z TATUAŻEM " Film po prostu mega zajebisty i tylko jedno nasuwa mi się pytanie :
Brak nominacji do Oscara ?
Cóż to za gówno , to ten film powinien dostać Oscara i ta aktorka a nei jakieś Hugo !!
Wszystkim go serdecznie polecam !
Film mega bo właściwie przez pierwsze 2 h nie wiesz o co chodzi zagmatwany ostatnie pół godziny są genialne !!!Szkoda tylko ,że nie było pokazane , powiedziane czemu ten co zabijała i jego ojciec ( jak  jeszcze żył ) to robili ? Czemu gwałcili własną siostrę / córkę i inne kobiety ?Tylko tego mi szkoda ,że nie wiadomo z jakiego powodu ;/





Warto bardzo warto oglądnąć ♥♥♥♥♥♥♥♥


Przy okazji jutro testy ;)
Nie poszłam do szkoły bo muszę się uczyć , Polski mi jakoś idzie , historia i Wos przedemną damy radę !
Czuję się po wczorajszych korkach z matmy dowartościowana edukowo ;)




Mój strój dzisiejszy ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz