sobota, 21 kwietnia 2012

Fashion Man

Moda męska.
No właśnie ...
Ja kiedy wchodzę do H&M , Zary czy Reserved po prostu płaczę widząc męskie ubrania . Podobają mi się 100x bardziej niż damskie , uwielbiam męską modę ;) Dlatego poszukałam kilka zdjęć fajnych zestawów. Pewne naprawdę sa mega zapyliste ( już nie przeklinam )
Ale pewne są dość dziwne . Chociaż stwierdziłam ,że takie ubrania w Ameryce czy Anglii to normalka , tylko Polska jest taka monotonna ;/
Nie lubię Polskiej mody . Kiedy ktoś ubierze buty z ćwiekami czy kolorowszą spódnicę , już patrzą dziwnie !!







   BOSKIE   
 Kocham , kocham 


 Cóż każdy nosi to co lubi ;)

 W tym stroju u góry się zakochałam 
Niestety , naprawdę jadąc do Krakowa widzę więcej kolorów ale i tak za mało a Anglii kolorowe ubrania są cool , dużo rzeczy , okulary , bransoletki , dużżzzzzzzzoooooo rzeczy a wygląda mega zarąbiście ;)Uwielbiam modę męską z rurkami , trampkami , czapkami , okularami , t-shirt'ami , Kolczykami , Sweterkami , u mnie w szkole jest chyba tylko 3 chłopaków którzy ubierają się troszkę inaczej ;) Tak to same bluzy , maratony czy jakieś adidasy , szerokie spodnie . Nie lubię już stylu sportowego 6 lat z takimi ziomalami już mnie obrzydza . Dlatego ubieram się inaczej . A wy jaki lubicie styl u chłopaków ??


       ♥ KOCHAM MODĘ MĘSKĄ      

1 komentarz:

  1. Kuurcze ,to jest świeetne ! ♥
    Podobają mi się wszystkie stylizacje , rurki , czapki , sweterek z PacMana <3 :D
    Pzdr ; *

    OdpowiedzUsuń