czwartek, 5 kwietnia 2012

Święta ,święta i do świąt

Już zaraz święta , ostatnio nie dodawałam nowego postu bo nie byłam w stanie . Dzisiejszy dzień miał być pogodny i fajny ale raczej tak nie wyjdzie ;/ Chciałam pojechać do Krakowa ale pogoda nie daje szans do Osieczan te z mi się nie udało jechać ;/ Ostatnio przez tydzień więcej czasu spędzałam w KFC i H&M niż w domu , czwartek,piątek,poniedziałek,środa . W nastęnych postach dodam zdjęcia rzeczy jakie kupiłam w H&M aż 4 rzeczy ;)Coraz bardziej oddalam się od tamtego życia . Przedtem harcerstwo , teraz to mnie już nie bawi, teraz chcę bardziej ludzi , więcej czasu spędzam z nimi . I podoba mi się to życie pełne sklepów ,   kawiarni , Starbucks, KFC i ach te imiona ;)




Na razie szukanie CONVERSE zakończyłam ponieważ  u nas w Polsce nie ma fajnych  !! Jeszcze chwilkę poczekam ;)
Mam jeszcze pewną gotówkę więc jak tylko się uda dożyć do maja ;) To zakupię kilka podkoszulków i krótkie spodenki ;)















JESZCZE DWA ZDJĘCIA ;)



6 komentarzy:

  1. Conversy bardzo mi się podobają,ale jak dla mnie zdecydowanie za drogie. : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam trampki i nie przywiazuje wagi do tego czy sa to Conversy czy zwykłe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham trampki,ale jakos nie sachwycam sie conversami..moze dlatego,ze teraz wszyscy je maja?
    nie lubie sie pospolitowac;p
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. conversy . <3
    a poza tym świetny blog ; )
    obserwuję i liczę na to samo :)
    i zapraszam do mnie :
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń