poniedziałek, 7 maja 2012

IMIONA

Hejka dzisiaj w szkole trochę myślałam nad imionami ogółem ...
I zastanawiałam się jakie imiona najbardziej mi się podobają . Na bierzmowanie wzięłam sobie MATYLDA tylko ,że bardziej to wzięłam ze względu ,że podoba mi się i ze względu na pewnego aktora a i jeszcze ,że musiałam na "M" . Ale jestem zadowolona .
Jeżeli miałabym teraz dzieci czekałby mnie ciężki wybór co do imienia .Teraz podam wam kilka imion które najbardziej mi się mi się podobają ;)


MĘSKIE IMIONA :


- SZYMON
- LEONARDO
-ANTONI 
- JAN ( JANEK )
- ALEKSANDER (ALEX)
-BRUNO ( a raczej podobał mi się to imię puki nie dali reklamy z psem o imieniu BRUNO ;/ )
-JAMES 
- CHRISTOPHER 
- HEATH
- ROMEO ( och kocham , kocham to imię ;* )


DAMSKIE IMIONA :
- LILY 
- LIWIA
- MARTA
- MATILDA 
- IGA ( tak zakochałam się w tym imieniu )
- JULIA 



a jakie imiona są waszymi ulubionymi ?
Jkaie imię dalibyście swoim pociechą ? ;)


I jeszcze kilka zdjątek ze strony ;)










2 komentarze:

  1. Mi się podoba imię Polikarp:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak byłam w brzuchu mamy to miałam mieć na imię Szymon ;) No chyba coś nie wyszło. Z tych które podałaś lubię imiona James, Chris i Alex. Uwielbiam imiona Thea i Nissa ;)

    OdpowiedzUsuń