niedziela, 6 maja 2012

Zakupy ;)

Jednak udało mi się dodać posta ;)
Pogoda u mnie nei jest zachwycająca , co jakiś czas pada deszcz i jest chłodno ;/
No ale za bardzo nie mam co robić chyba tylko wkurzać się ,że nie mam Converse , nowego telefonu i ,że Pep odszedł z Barcelony ;/ I jak tu teraz oglądać mecz , jak już nie ma fajnego trenera który potrafi się ubrać i ma fajne zegarki ?Ale bezsens ...


NO ALE MIAŁO BYĆ O ZAKUPACH WIĘC BĘDZIE ;)


Wczoraj będąc w Cinema City ( strasznie nie lubię tego kina , wolę MULTIKINO no ale nie było filmu ) okazało się ,że teraz jak się udzie na film 3D to się płaci 3 zł i okulary są już na własność . Nie wiedziałam o tym i był to dla mnie lekki szok ale bardzo fajne te okulary ;)

Po seansie poszłam z Hellą do Cropp'a i kupiłam torbę taką podręczną oraz sukienkę ;)
niestety ale nie mam zdjęcia sukienki a w internecie nie ma ;/


Oczywiście przed seansem poszłam do EMPIK'u i spędziłam tam 40 minut jak zwykle a jutro znowu do empiku ale teraz w Kraków ;) W końcu do Krakowa ;*!!!!!

Kocham te cukso- żelki !!!
Są pyszne ;)
Przy okazji w empiku kupiłam kilka drobiazgów ;)
Oraz w Naturze szybko schnący , bezbarwny lakier do paznokci ale jego recenzja w inny dzionek ;) Może jutro ;)


PRZY OKAZJI WSZYSTKIM KTÓRZY SIĘ NUDZĄ POLECAM FILM ;)
ZAKOCHANA ZŁOŚNICA - pewnei wiele z was  to oglądała ale warto dla samego Patricka Verony ;)KOcham ten film całym sercem i duszą i zawsze będzie moją wielką miłością !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz